27 de ago. de 2009

Quase quase... / Not quite yet...




Pois é... fiz mais uma fila de quadrados, acrescentei uma barra em cima e pus mais uns perlimpinpins (leia-se alças em vez de cordões e um bolso por dentro, continuando a ser uma mala reversível). Mas... não estou satisfeita. A minha mala - sim - esta é para mim - parece de tamanho de criança. Tudo por causa dos 2,5 inches. Entendo-me muito melhor com centímetros...
Vou desmanchar a barra e as alças e acrescentar pelo menos mais oito quadrados. Porque sim.

That's right... I added another row of squares, a plain strip on top and some more magic dust (which means I decided to make it a shoulder bag and I added an inside pocket, still sticking with reversible). But... I'm not pleased. My bag - yes, this one is meant for me - looks like a child bag. And it's all because of the 2,5 inches. I get along with centimetres just fine.
I'm undoing the top strip and the shoulder strips and adding at least eight more squares. Because I said so.

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Related Posts with Thumbnails