17 de fev. de 2010

Ressaca / Hangover

Ontem, pela primeira vez em várias semanas, dediquei pouco mais de 3 horas seguidas a costurar. Yeeiiii! Aconteceram três coisas ao mesmo tempo:

- soube-me tãoooo bem matar saudades
- senti-me tãoooo culpada por não estar a trabalhar
- fiquei tão angustiada porque dos 9 itens na minha lista ainda só fiz 2 (e não sei quando é que volto a ter tempo para os outros 7)

Tem sido complicado...



Yesterday, for the first time in several weeks, I managed to dedicate a little over 3 hours straight to sewing. Yeeiiii! And three things happened at the same time:

- it felt sooo good because I missed it a lot
- I felt sooo guilty because I should have been working
- it made me feel anxious about only having completed 2 out of 9 things in my to-do list (and I don't know when I'll find the time again to make the other 7)

It's been complicated...

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Related Posts with Thumbnails